Anketa o vpliv trženjskega komuniciranja na nakupno odločanje obiskovalcev filmskih predstav / Cinemania group d.o.o., filmi, novice, kino, igralci, nagradna igra, box office
PRVA STRAN NOVICE KINO DVD BOX OFFICE PRESS POVEZAVE O NAS KONTAKT
     MEDIJI O NAS      |      ARHIV      
PRIDRUŽI SE NAM NA   sobota, 20 april 2024
petek, 12. oktober, 2012  NATISNI NATISNI      POŠLJI POŠLJI
Anketa o vpliv trženjskega komuniciranja na nakupno odločanje obiskovalcev filmskih predstav
AnketaV sklopu neodvisnega distribucijskega podjetja Cinemania Group d.o.o. smo se odločili, da se bomo poskušali na osnovi objavljene ankete v bodoče čim bolj približati željam in pričakovanjem obiskovalcem kinematografov, kakor tudi tistim, ki bolj redno spremljajo filme iz nase distribucijske hiše.
Za sodelovanje se vam v naprej zahvaljujemo, ob enem pa obljubljamo, da bomo tudi v prihodnje skrbeli za čim večjo raznolikost filmskega programa.

Za anketni vprašalnik KLIKNI TUKAJ
Cinemania group
ŽE V KINU: Kobenhaven ne obstaja
Dedek gre na jug že v kinu
Prihaja v kino - HOPE
Prihaja v kino - OKUS LAKOTE
Že v kinu - Padati
Najbolj priljubljena pravljica OSTRŽEK ž...
Dnevnik Diane Budisavljević že v kinu
Že v kinu - NE BOM VEČ LUZERKA
Že v kinu - STAREC IN PIŠTOLA
V kinu SODNICA


PRVA STRAN

NOVICE
Mediji o nas
Arhiv


KINO
V kinu
Arhiv


DVD
Na DVD-ju
Arhiv


BOX OFFICE
Distribucija - SLO
Top all time - SLO
Obisk - SLO


PRESS

POVEZAVE



O NAS

KONTAKT

Facebook Cinemania group
KONTAKT